Kremet brokkolisuppe ~ KookyFoods

tirsdag 24. februar 2015

Kremet brokkolisuppe

Broccoli Soup

I dag skal jeg vise deg hvordan du gjør en Kremet brokkolisuppe Brokkoli inneholder en betydelig mengde av næringsstoffer som er svært bra for helse, inkludert vitamin A, C, folsyre, Fiber og kalsium Så jeg kommer til å bruke min Vitamix maskin her kommer til å sette i 2 kopper kaldt vann
Alle mine målinger er ned side here.In kopper og milliliter fikk noe hyggelig, frisk rå brokkoli jeg har ikke dampet det. Jeg har ikke kokte det i det hele tatt. Jeg kommer bare til å kaste den rett inn.
Jeg kommer til å sette i en liten bit av Selleri Du kan bruke bladene hvis du like.In går en halv stilk av Selleri Jeg kommer til å sette i en liten bit av sjalottløk eller vårløk Litt av smak
og noen Zucchini.

Legg merke bruker jeg endepartiet av squash også.

Det er der mye av det gode ernæring ligger. Vi ønsker ikke å kaste det i søpla. Jeg har noen urter. Du kan bruke hvilken som helst urt du liker. Du kan være så kreativ som du vil. Jeg kommer bare til å sette i en liten bit av Rosemary Litt timian også. Det er deilig å gjøre min brokkoli suppe kremet, jeg kommer til å bruke noen cashewnøtter Bruk det som et sunnere alternativ til fløte eller meieri
En mye sunnere for deg. Enhver form for nøtter som du like.I'm kommer til å legge på noen hvitløk, hud og alt. Kast det i. En vegetarianer buljongterning. Enhver form for lager du like.A litt av smaken. Litt havsalt og pepper.

Kommer til å låse vår lokket på plass. Bare kommer til å pulsere maskinen. På, av. På, av.
Det kommer til å suge alt rett til blade.I'm tenkt å la det kjøre i ca 4 eller 5 minutter
Inntil jeg har fått en rykende varm suppe. Alright, vi er ferdige. Se damp komme ut av det.

Deilig. Se hvordan kremet dette er. Vakker, kremet, brokkoli suppe
Bare med cashewnøtter til krem ​​det up.On en kald vinter kveld, dette kommer til å være perfekt.
Lar prøve litt av det.

Du kommer til å elske det.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
muffins oppskriftbrownies oppskriftpannekake oppskriftpavlova Oppskrift